StarCorp

Wat gebeurt er bij een oproep?

Het is belangrijk dat de oproep onmiddellijk wordt opgevolgd en dat alle activiteiten worden geregistreerd.

Wat gebeurt er bij een oproep?

  • U bent zeer snel ter plaatse want alle oproepen worden naar alle terminals gestuurd (met identificatie) waar een personeelslid zijn aanwezigheid heeft gesignaleerd.
    Het personeel ontvangt de oproepen eveneens via hun draagbaar telefoontoestel.
  • Bij het binnenkomen van de kamer voert het personeelslid zijn persoonlijke code in. Bij het verlaten van de kamer (of de ruimte waar de dienst werd verstrekt) wordt de persoonlijke code opnieuw via het toetsenbord ingevoerd. Dit gaat zeer snel een eenvoudig.
    Melding via kaartlezer of zgn. ‘Dalas key’(sleutelhanger)  is eveneens mogelijk.
  Registratie
Elke oproep wordt met zijn eigen "antwoord" geregistreerd; dit laat toe:
  • Op elk moment de gebeurtenissen betreffende één dag, één kamer, één patiënt weer te geven
  • De zorgen en diensten automatisch te factureren, waar ze ook verstrekt zijn (kamer, badkamer, gemeenschappelijke zaal... )
  • Gegevens betreffende de patiënten in te voeren: bloeddruk, hartslag, gewicht, temperatuur, te rekenen bedragen
  • Gegevens betreffende het personeel te kennen: prikklok, ...
  • De gegevens per maand op te slaan
  • Activiteitsverslagen weer te geven (voorbeeld - MS Excel)
  • Alles wordt gekoppeld aan het patiëntendossier